2013 m. lapkričio 1 d., penktadienis

Perskaitytos knygos*

Vis kartojau, kad skaitau skaitau skaitau skaitau skaitau.
Spalis praėjo ir aš pasidalinsiu su jumis ir savimi viskuo.

''... pažinti ką nors iki galo - reikštų pažinti patį save.,,
Viljamas Šekspyras. Hamletas.

''...nėra egoistiškesnio akto už žliumbimą kam nors mirus. Taip, chebra, tada gailimasi tik savęs!,,
Jurga Ivanauskaitė. Mėnulio vaikai.

,,Štai kokia mano paslaptis. Ji labai paprasta: matyti galima tik širdimi. Tai, kas svarbiausia, nematoma akimis. ''
Saint Exupéry, Antoine de. Mažasis princas.

"Aš nekenčiu"... Ji atsiduso -
Ir tuoj pridūrė: "Tik ne jūsų"."
Viljamas Šekspyras. Sonetai.
 
"Beatriče, jei mes, kaip tie eskimai, turėtume penkiolika būdų pasakyti "myliu tave", dėl tavęs pavartočiau juos visus"
Alessandro D'Avenia. Balta kaip pienas, raudona kaip kraujas.

''Ne, ji nebūtų mirusi, tačiau nebegyva.,,

''Tapyti, kol apsipilsi krauju arba krisi negyvas!,,

''Aš pašokau ant kojų, nustėrau - mano draugai buvo sužydę pakalnutėmis.,,
Jurga Ivanauskaitė. Pakalnučių metai.

''Niekur yra ne teritorija,
o skylė tarp dviejų žodžių...,,
Jurga Ivanauskaitė. Odė džiaugsmui.

''Tik -- be -- pročiams!,,
Hermann Hesse. Stepių vilkas.

Į šias knygas įdėjau dalį savęs.
Esu laiminga..

2 komentarai:

  1. Verki, būna, dėl savęs, sutikčiau, bet skaudu taip pat, atrodytų, nepaneigiamai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš ilgai galvojau
      galvojau kas tu
      galvojau
      nesugalvojau
      gražu
      labai įdomu
      žinau, kad tavęs nežinau,
      bet galbūt noriu žinoti
      žinoti daugiau

      Panaikinti