2013 m. rugsėjo 5 d., ketvirtadienis

Žmogus*

Žmogau..
Nežinau kodėl žaviuosi tavimi.
Kuom tu mane trauki.
Tave pamačius kažkas įvyksta.
Jaučiu kažkokią trauką
Noriu tave paliesti.
Tu moki sukelti mano visus jausmus.
Sukelti juos į vieną tašką.
...
Tavo šypsena mane žavi.
Balsas ramina.
Tu kalbi retai.
Bet kai pradedi kalbėt.
Aš tarsi sustingstu.
Vienu metu ramu.
Bet.
Tuo pačiu netveriu savo kailyje.
Galėčiau tavęs klausyt ir klausyt.
Nesvarbu ką man pasakotumei.
Aš klausyčiau.
Apie tave norėčiau sužinoti viską.
Žmogau..

2 komentarai:

  1. Tavo rašymo stilius iš tiesų labai įdomus ir gan keistas. Iš tokio stiliaus sunku suprasti ka tu nori pasakyti šituo savo blogu, bet tai labai reta, nes dažnai tokių blogų nepamatysi, tai manau iš kitos pusės pagirtina, kad rašai taip :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai dėkinga, kad išsakai savo nuomonę, aš ją priimu ir vertinu. :> nežinau ar paskaitysi atsakymą, bet gal kitiems bus aiškiau.. Rašau tiesiog ką galvoju tuo momentu, rašau laikydamasi savo taisyklių. Pradedu įrašą vienu, dviem žodžiais, jais ir užbaigiu. Viską perskiriu daugtaškiu, kai kažkiek pakeičiu ar paaiškinu temą, mintis. Skyrybos ženklų sakinio gale nededu pagal taisykles, dedu tašką ir viskas. Man taip patinka ir kaip pats\i sakai, tai yra kažkas išskirtinio, reta. Ačiū.

      Panaikinti