2013 m. rugsėjo 27 d., penktadienis

Eglė*

Eglė..
Akimirką laiminga.
Besišypsanti.
Besijuokianti.
Kalbanti be sustojimo.
Sapaliojanti visiškus niekus.
...
Nušvitimas.
Eglė viena.
Niekas nesiklauso ką ji kalba.
Niekas nepagalvoja ką ji šiuo metu veikia.
Niekas nesidomi.
Jiems nerūpi.
Jie sugeba atverti savo laimę.
Dėje.
Ja nesidalina.
O aš.
Eglė..

4 komentarai:

  1. Eglė..
    Akimirką laiminga.
    Besišypsanti.
    Besijuokianti.
    Kalbanti be sustojimo.
    Kalbanti prasmingai.
    ...
    Nušvitimas.
    Eglė neviena.
    Kai kas klausosi ką ji kalba.
    Kai kas pagalvoja ką ji šiuo metu veikia.
    Kai kas domisi.
    Kai kam rūpi.
    Jie sugeba atverti savo laimę, bet ji netikra.
    Dėje.
    Jie nori dalintis.
    O Tu.
    Eglė..

    AtsakytiPanaikinti
  2. tu dar nesupranti, bet pirmadienį suprasi.
    aš tau parašiau.
    aš manau, kad čia tu.
    ir jei čia tu, aš tau parašiau.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš klausausi. dievinu klausytis Eglės, nors niekad jos gyvai nesu girdėjusi.
    ir aš pati turiu daug ką Eglei pasakyti, bet bijau, kad nespėsiu.
    ir aš pati turiu truputį laimės, kuria gali pasidalinti su Egle, bet bijau, kad ji jos nepiims.
    ir toliau būk Egle.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū tau
      aš tau duosiu laiko
      aš priimsiu tavo laimę
      aš būsiu visiems ir visa

      Panaikinti